اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص البسه تیم ملی و برند ایتالیایی

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، در متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: فدراسیون فوتبال همیشه شعار اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت های خود می داند و رئیس فدراسیون نیز بارها در مصاحبه های خود عنوان داشته که این فدراسیون می بایست براساس صرفه و صلاح در هزینه ها فعالیت کند.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص البسه تیم ملی و برند ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

اینکه فدراسیون تاکید دارد که برای استفاده از امکانات اردویی برای تیم های ملی باید از امکانات داخل کشور و با همکاری هیاتهای فوتبال استانها برای شبیه سازی شرایط برای تیم های ملی استفاده کند و این اقدام را به صورت عملی و در برگزاری اردوهای تیم های ملی در البرز، مازندران و اصفهان انجام داد، نشان از اجرای عملی شعار اقتصاد مقاومتی و استفاده از امکانات داخل کشور به جای هزینه کرد در برگزاری اردو در سایر کشورها است.

حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای فدراسیون و تمام مسئولان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و یکی از مهمترین ملزومات مربوط به این مسابقات بحث تجهیزات و استفاده از البسه مناسب و با شرایط یکسان نسبت به رقبای تیم های ملی است.

هماهنگونه که بارها فدراسیون فوتبال تاکید نموده، تیم ملی می بایست در شرایط مناسب و یکسان با رقبا به میدان برود و استفاده از علم روز جهان در فراوری تجهیزات توسط برندهای مناسب داخلی و خارجی از مهمترین مسایلی است که باید مد نظر قرار گیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال طی مذاکرات متعدد با شرکت جیووا ایرادات موجود در البسه را موجب تنزل کارایی ورزشکاران در میدان رقابت می گردد را اعلام نموده و مسایل و مسائل موجود را به این شرکت و نماینده آن در ایران ابلاغ نموده است.

در سرانجام فدراسیون فوتبال اعلام می دارد، در صورتی که شرکت جیووا و نماینده آن در ایران بتواند به تعهدات خود عمل کند، این فدراسیون نیز ملزم به پایداری در اجرای تعهدات خود خواهد بود. در غیر این صورت به هیچ وجه فرصت کوتاه باقیمانده تا آغاز نخستین دیدار تیم ملی را از دست نداده و نسبت به جایگزینی برندی دیگر که ویژگی های استاندارد فنی و ورزشی مورد احتیاج را دارا باشد اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 410

به "اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص البسه تیم ملی و برند ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص البسه تیم ملی و برند ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید