بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته ای

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن حضور در سازمان انرژی اتمی ایران به بازدید از نمایشگاه صنعت هسته ای پرداخت.

بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته ای

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، در این ملاقات که با حضور فرهاد قاسم پور معاون برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری، سید علی سیدی رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه کانون های فرهنگی تربیتی و سیده پریوش مدنی کارشناس امور جوانه ها، انجمن ها و برنامه و همراهی مدیر منابع علمی، فاوا و انتشارات و کارشناسان اداره ترویج دانش و فناوری هسته ای برگزار گردید، از نمایشگاه دستاوردهای سازمان انرژی اتمی واقع در محل کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای بازدید به عمل آمد.

در ادامه این مراسم، نشستی با هدف آنالیز آخرین فعالیت های مشترک فی مابین و هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین آن ها برگزار گردید.

بعلاوه در حاشیه این جلسه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص اولین جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم ارائه شد و موضوعات همکاری های ترویجی آینده از قبیل سازمان دهی بازدید از تاسیسات هسته ای، برگزاری مسابقات ترویجی، تجهیز پژوهش سرا و کانون فرهنگی منتخب با تجهیزات آزمایشگاهی هسته ای و سایر فعالیت های آموزشی و ترویجی ویژه دانش آموزان و معلمان مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1833

به "بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید