بنیانگذار آمازون به فضا می رود

به گزارش لیسو، بنیانگذار شرکت آمازون گفت، ماه آینده زمانی که موشک شرکت بلواوریجین اولین سفر دارای خدمه خود را انجام دهد با این موشک به فضا خواهد رفت.

بنیانگذار آمازون به فضا می رود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون و مدیر اجرایی این شرکت که به تازگی از سمت خود کناره گیری کرده گفت، ماه آینده زمانی که موشک شرکت بلواوریجین اولین سفر دارای خدمه خود را انجام دهد با این موشک به فضا خواهد رفت.

بزوس در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: از پنج سالگی آرزوی سفر به فضا را داشتم. در 20 ژوئیه (29 تیر) من با برادرم این سفر را انجام خواهم داد.

شرکت بلواوریجین در تأیید اظهارات جف بزوس گفت: بنیانگذار آمازون به همراه برادرش مارک، با اولین پرواز خدمه ای کپسول New Shepard این شرکت به فضا سفر می کنند.

این کپسول بیش از دوازده آزمایش را در مرکز بلواوریجین در تگزاس غربی با موفقیت طی کرده است؛ شرکت بلواوریجین هنوز هزینه سفر به فضا را منتشر نکرده است اما انتظار می رود مشتریان آن عمدتا افراد ثروتمند باشند.

بزوس در اوایل سال جاری گفت که از سمت مدیر اجرایی آمازون کناره گیری میکند تا زمان بیشتری را صرف پروژههای دیگر از جمله بلواوریجین کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1644

به "بنیانگذار آمازون به فضا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذار آمازون به فضا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید