برترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه کامل محل تمام باس ها)

به گزارش لیسو، الدن رینگ از نظر وسعت، بدون شک بزرگترین اثر استودیوی فرام سافتور محسوب می گردد. این اثر با دنیا باز خود، میزبان منطقه ها متنوع و به همین ترتیب دشمنان و باس های متعدد است.

برترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه کامل محل تمام باس ها)

در این میان با وجود باس های زیادی که در گوشه و کنار سرزمین های میانه پنهان شده اند، به راحتی بسیاری از آن ها را از دست خواهید داد. به همین دلیل، در اینجا به مکان تمام 237 باس بازی روی نقشه آن خواهیم پرداخت. بعلاوه لیستی را برای کسانی که مایلند با باس های مهم بازی به ترتیبی منطقی و ایده آل مقابله نمایند، ارائه نموده و مکان هر یک از آن ها را به همراه نکاتی که باید هنگام مبارزه به آن توجه داشته باشید، به طور خلاصه توضیح داده ایم.

با استفاده از نقشه هایی که در ادامه آمده، به راحتی می توانید مکان هر یک از باس های بازی را پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که بعضی از باس های بازی تنها در شب ظاهر شده و بعضی نیز طی مراحل داستانی خاصی پدیدار می شوند که در کنار نامشان این موارد قرار داده شده است. بعلاوه باس هایی که شکست آن ها سخت است نیز تعیین شده اند.

ترتیب پیشنهادی برای مبارزه با باس های اصلی

با وجود تعداد زیادی باس که در بازی وجود دارد، فهمیدن ترتیبی که استودیوی سازنده قصد داشته طبق آن با آن ها مبارزه کنید، می تواند گیج نماینده باشد. حقیقت این است که هیچ ترتیب دقیقی وجود ندارد و این زیبایی دنیا باز این اثر است که می توانید با هر کسی که دوست دارید، به هر ترتیبی که می خواهید، بجنگید. با این حال در ادامه ترتیبی جهت مبارزه با باس های اصلی بازی آورده شده است که ایده آل به نظر می رسد.

  1. Margit, the Fell Omen
  2. Godrick the Grafted
  3. Leonine Misbegotten
  4. Glintstone Dragon Smarag
  5. Red Wolf Of Radagon
  6. Rennala, Queen Of The Full Moon
  7. Royal Knight Loretta
  8. Magma Wyrm Makar
  9. Elemer Of The Briar
  10. Starscourge Radahn
  11. Astel, Naturalborn Of The Void
  12. Rykard, Lord Of Blasphemy
  13. Draconic Tree Sentinel
  14. Godfrey, First Elden Lord
  15. Morgott, The Omen King
  16. Lichdragon Fortissax
  17. Fire Giant
  18. Mohg, Lord Of Blood
  19. Dragonlord Placidusax
  20. Beast Clergyman / Maliketh, The Black Blade
  21. Malenia, Blade Of Miquella
  22. Sir Gideon Ofnir, The All-Knowing
  23. Godfrey, First Elden Lord / Hoarah Loux, Warrior
  24. Radagon Of The Golden Order / Elden Beast

1. Margit, the Fell Omen

اولین باس اصلی در الدن رینگ، مارگیت یا The Fell Omen است. او از ورودی قلعه استورمویل (Stormveil) در ابتدای بازی محافظت می نماید و تا زمانی که او را شکست ندهید، اجازه نخواهید داشت که به سمت قلعه پیشروی کنید. مارگیت با استانداردهای اولیه بازی و قدرتی که در ابتدا دارید، یک باس قدرتمند محسوب می گردد.

2. Godrick the Grafted

گادریک ارباب قلعه استورمویل و باس اصلی منطقه لیم گریو (Limgrave) محسوب می گردد. بنابراین همانطور که ممکن است تصور کنید، او به سادگی شکست نخواهد خورد. گادریک در قلعه ذکر شده حضور دارد و مانند مارگیت از حملات ترکیبی استفاده می نماید که احتیاج به جاخالی دادن های پی در پی دارد. در فاز دوم او از سر اژدها به عنوان بازو استفاده می نماید که جهنمی از آتش را به سمت شما روانه می نماید.

3. Leonine Misbegotten

لئوناین سرسخت ترین دشمن در شبه جزیره ویپینگ (Weeping) و باس قلعه مورنه (Castle Morne) است. او را می توانید در ساحل زیر قلعه پیدا کنید. لئوناین یک باس قدرتمند و سریع است که دوست دارد مقدار استامینا یا استقامت شما را با حملات ترکیبی مکرر از بین ببرد. بنابراین بهتر است از تجیهزاتی استفاده کند که حرکات سریع او را دفع و متوقف کند.

4. Glintstone Dragon Smarag

اسماراگ یکی از دشمنان ساکن در دریاچه اطراف آموزشگاه رایا لوکاریا (Raya Lucaria) است. می توان او را در قسمتی از زمینی که در غرب آموزشگاه وجود دارد پیدا کرد زیرا او از کلید گلینت استون (Glintstone) محافظت می نماید که برای ورود به آموزشگاه مذکور به آن احتیاج دارید. مانند دیگر اژدهاهای درون بازی، برای کشتن اسماراگ باید از اسب خود یاری گرفته و با ضربه زدن به پاهای او و بعضا سرش، او را از بین ببرید.

5. Red Wolf Of Radagon

The Red Wolf Of Radagon یکی از دو باس اصلی منطقه لیورنیا (Liurnia) است و در آموزشگاه می توانید او را بیابید. از نظر عملکردی مشابه گرگ قرمزی که در منطقه Caria Manor است، رفتار خواهد نمود، اما به علت موانع و محدودیت های اتاقی که در آن با او مبارزه می کنید، اجتناب از حملات جادویی مختلفش سختتر است. با این حال مقدار سلامتی او چندان زیاد نیست و با مقداری صبر می توانید به راحتی او را از پای در بیاورید.

6. Rennala, Queen Of The Full Moon

رنالا، ملکه ماه کامل، دارنده یکی از رون های قدرتمند بازی و باس اصلی کل منطقه لیورنیا است. فاز اول این باس فوق العاده آسان است، با این حال، فاز دوم آن به لطف حملات و طلسم های جادویی او، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. او را در قلب آموزشگاه، در کتابخانه بزرگ رایا لوکاریا خواهید یافت.

7. Royal Knight Loretta

لورتا نگهبان منطقه خطرناک Caria Manor در شمال لورنیا است. او اساسا جادوگری است که مشابه شوالیه ابتدای بازی در منطقه لیم گریو عمل می نماید. لورتا در کنار حملات فیزیکی سهمگینش، جادوهای بی خاتمه گلینت استون را به سمت شما روانه می نماید.

8. Magma Wyrm Makar

اگر می خواهید از آسانسور بزرگ دکتوس (Dectus) دور شوید و به فلات آلتوس (Altus Plateau) برسید، باید از ماگما در خرابه ای با نام Ruin-Strewn Precipice عبور کنید. ماگما موجودی بین اژدها و مارمولک است و روی زمین مواد مذاب می ریزد که این نزدیک شدن به او را سخت می سازد. در روبروه با این باس تنها صبر سلاح شما خواهد بود.

9. Elemer Of The Briar

المر باس اصلی The Shaded Castle است که این قلعه را می توانید در کنار یک سیاه چال قدیمی در فلات آلتوس (Altus Plateau) پیدا کنید. او یکی از باس های قدرتمند بازی محسوب می گردد که با زمان بندی های غیرمعمول حرکاتش، شما را اذیت خواهد نمود. از آن جایی که محل مبارزه نیز محدود است، می توانید با احضار چند روح قدرتمند روح تمرکز او را بهم بزنید.

10. Starscourge Radahn

ژنرال رادان باس اصلی منطقه Caelid و قلعه ردمین (Redmane) است. او حامل یکی از رون های قدرتمند بازی و با ضربات گسترده قدرتمندش، حسابی شما را اذیت خواهد نمود. لازم به ذکر است که اگر قبل از برآورده شدن یک سری شرایط خاص به قلعه بیایید، با دو باس دیگر روبرو خواهید شد. در نهایت با وجود تمام قدرت همه افراد حاضر در قلعه که به شما می پیوندند، کشتن او می تواند کار بسیار سختی باشد.

11. Astel, Naturalborn Of The Void

استل یک باس مخفی بسیار قدرتمند با مکانی مختص خود است که با سوار شدن بر تابوت در انتهای دریاچه پوسیدگی (Lake Of Rot) می توان او را پیدا کرد. او با داشتن چندین حمله جادویی و توانایی ناپدید شدن و ظاهر شدن مجدد در جاهای دیگر شما را آزار خواهد داد. بنابراین بهتر است که به صورت مدام به او ضربه بزنید چرا که گذشت زمان به ضرر شما خواهد بود.

12. Rykard, Lord Of Blasphemy

رایکارد باس اصلی منطقه گلمیر (Mt. Gelmir) و او را می توانید در زیر Volcano Manor پیدا کنید. در فاز اول مبارزه باید در برابر مار خداخوار قرار گیرید که اگرچه سخت است اما به سختی خود رایکارد نیست. نباید انتظار داشته باشید که در این مبارزه فرسایشی در مقابل حملات او جاخالی بدهید. خوشبختانه برای کشتن این باس، به شما سلاح The Blasphemous Blade در میانه راه داده خواهد شد. مطمئن شوید که از قابلیت این سلاح به خوبی استفاده خواهید کرد.

13. Draconic Tree Sentinel

برای نفوذ به دیوارهای شهر لیندل (Leyndell) باید به سمت شمال دیوار آن بروید و با نگهبان درخت (Tree Sentinel) با نام دراکونیک که از ورودی محافظت می نماید، روبرو شوید. اگر در منطقه لیم گریو با یکی از این شوالیه های اسب سوار مبارزه نموده باشید، مشکل زیادی برای شکست دراکونیک نخواهید داشت. با این حال دقت داشته باشید که او قوی تر از بقیه است و با اسب خود، شراره هایی از آتش را به سوی شما روانه می نماید.

14. Godfrey, First Elden Lord

روح گادفری، اولین الدن لرد، از جهت رسیدن به مارگوت شهر لیندل محافظت می نماید. این دشمن قدرتمند تا حدودی مانند یک شوالیه کروسیبل بزرگ عمل می نماید و با تبر قدرتمندش حسابی شما را اذیت خواهد نمود. برای مبارزه با این باس باید تا جایی که می تواند شکیبا باشید و هر بار به یک یا دو ضربه اکتفا کنید.

15. Morgott, The Omen King

مورگات نسخه قوی تر مارگیت است و الگوهای حمله او را با حرکاتی تازه ترکیب می نماید تا سعی کند شما را غافلگیر کند. هنگامی که نوار سلامتی او را تقریبا به نصف رسانده و او را گیج کردید، به سرعت عقب نشینی کنید تا از شعله خشمگین او در امان باشید. لازم به ذکر است که برای مبارزه با این باس استفاده از Ash of War: Glintblade Phalanx پیشنهاد می گردد. او در شهر لیندل حضور دارد.

16. Lichdragon Fortissax

پس از مبارزه با Fias Champions در منطقه Deeproot Depths، در صورتی که فیا را هنگامی که در خواب فرو رفته به آغوش بگیرید، با او ارتباط برقرار نموده و وارد رویای تخت مرگ (Deathbed Dream) خواهید شد. جایی که با لیچ دراگون فورتیساکس مبارزه خواهید کرد. متاسفانه هنگام مبارزه او نمی توانید از اسب خود یعنی تورنت بهره ببرید. اجتناب از حملات برق آسای فورتیساکس در محدوده مبارزه می تواند بسیار سخت باشد، اما خوشبختانه این اژدها در مقابل حملات از راه دور ضعیف است.

17. Fire Giant

فایر جاینت یا غول آتش، بزرگترین باس الدن رینگ است و بیشتر حملات او مربوط به سپرش می گردد. شما باید با او مانند یک اژدها بجنگید و در زیر پاهایش به صورت مداوم به او ضربه بزنید. هنگامی که به فاز دوم مبارزه می رسید، گوی های آتشین به سمت شما روانه خواهند شد که باید تا حد امکان از آن ها دور شوید. مهم نیست که مقدار سلامتی تان چقدر است، غول آتش در بیشتر مواقع با دو ضربه می تواند شما را نابود کند. بنابراین مانند بسیاری از باس های بازی، صبر مهم ترین فاکتور است. او را می توانید در منطقه شرقی کوه های غول ها (Mountaintops of the Giants) پیدا کنید.

18. Mohg, Lord Of Blood

ارباب خون یکی از خطرناک ترین دشمنانی است که در الدن رینگ با آن روبرو خواهید شد. این باس مخفی در کاخ موگوین (Mohgwyn Palace) زندگی می نماید و نسخه قوی تری از Mohg The Omen است که می توانید در زیر شهر لیندل او را بیابید. لازم به ذکر است که خطرناک ترین حمله او نفرین خون است که شما را حسابی آزار خواهد داد. توصیه می گردد که برای مبارزه با او از آیتم Mohgs Shackle بهره ببرید.

19. Dragonlord Placidusax

این اژهای دو سر، قدرتمندترین اژدها در الدن رینگ است و با پایین آمدن آسانسور متصل به پل بزرگ می توان به این باس مخفی دسترسی پیدا کرد. از آنجایی که جهت دقیق رسیدن به این باس، مقداری پیچیده است، می توانید با مراجعه به این نشانی، از آن اطلاع پیدا کنید. این اژدها با یکی از سرهای خود که به طور منظم آتش را روانه شما می نماید، نمی گذارد که به زیر پاهایش بروید و با دیگر اژدهاهای بازی فرق دارد. بنابراین برای مبارزه با این باس بهتر است که مقاومت خود را در برابر آتش تا حد امکان افزایش دهید.

20. Beast Clergyman / Maliketh, The Black Blade

پس از مبارزه با دراکونیک در شمال دیوارهای لیندل، باید با Beast Clergyman مبارزه کنید. او یک باس قدرتمند است که نزدیک شدن به او سخت است. با این حال هنگامی که نوار سلامتی او را به نصف برسانید، او هویت واقعی خود یعنی مالکیث را فاش می نماید. او قوی تر از نسخه قبلی خود است و در مقابل حملات جادویی اش حتی دفاع فایده ای نخواهد داشت. خوشبختانه مقدار سلامتی آن ها چندان زیاد نیست.

21. Malenia, Blade Of Miquella

به طور خلاصه، برای رسیدن به مالنیا، به دو مدال نضف شده Haligtree احتیاج دارید. یکی از آن ها به وسیله دهکده Albinaurics و دیگری به وسیله قلعه سول قابل دسترسی است. سپس به منطقه Grand Life of Rold و سیاهچال Haligtree بروید تا با مالنیا روبرو شوید. به عقیده بسیاری از بازیکنان، مالنیا سخت ترین باس بازی های فرام سافتور است. بنابراین در مبارزه با او بیشتر از همواره صبر و دقت داشته باشید.

22. Sir Gideon Ofnir, The All-Knowing

پس از شکست مالکیث، به لیندل منتقل خواهید شد. پس از رسیدن به پناهگاه Erdtree یعنی جایی که قبلا با روح گادفری مبارزه نموده اید، با گیدئون آفنیر روبرو خواهید شد که میخواهد تا از تبدیل شدن شما به الدن لرد جلوگیری کند. خوشبختانه گیدئون در مقایسه با دیگر باس های آخر بازی، چندان سرسخت نیست. با این حال چیزی که او را از دیگر دشمنان آواتار متمایز می نماید، طیف وسیعی از جادوها است که برای اجتناب از آن ها باید به خوبی جاخالی دهید.

23. Godfrey, First Elden Lord / Hoarah Loux, Warrior

گادفری مانند گودریک تکامل یافته در قلعه استورمویل است که با تبر بزرگ و حرکات مختلفش شما را غافلگیر خواهد نمود. هنگامی که مقدار سلامتی او به 40 درصد می رسد، گادفری هویت واقعی خود را یعنی هوآرا لوکس نشان می دهد. او با رها کردن تبر خود، نبرد تن به تن را انتخاب می نماید و حملات کاملا ویرانگری را انجام می دهد که نزدیک شدن به او را برای بازیکنی که روی حملات از راه نزدیک متمرکز است، بسیار ترسناک می نماید. برای غلبه بر این دشمن فوق العاده قدرتمند باید در جاخالی دادن استاد شوید. گادفری را در لیندل، مرکز خاکستر، پیدا خواهید کرد. این باس پس از وقایع Crumbling Farum Azula پدیدار می گردد.

24. Radagon Of The Golden Order / Elden Beast

در نهایت هنگامی که از تیغه های غیرقابل نفوذ Erdtree بگذرید، با باس نهایی بازی روبرو خواهید شد. راداگون به واسطه حملات خود باعث می گردد تا شما روی جاخالی دادن تمرکز کنید و نتوانید که چندان به او نزدیک شوید. پیشنهاد می گردد برای مبارزه با او از آیتم Haligdrake Talisman بهره ببرید که در یکی از قبرستان های خارج از کاخ موگوین قابل دسترسی است. در نهایت پس از شکست او هیولای الدن ظاهر خواهد شد. خوشبختانه مکانیزم مبارزه با این هیولا آسان است و پس از مدتی با آن آشنا خواهید شد. در واقع بخش سخت مبارزه، درگیری با راداگون است.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2055

به "برترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه کامل محل تمام باس ها)" امتیاز دهید

6 کاربر به "برترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه کامل محل تمام باس ها)" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه کامل محل تمام باس ها)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید