بیماران کرونایی در نوادای آمریکا در پارکینگ بیمارستان بستری می&zwnjشوند

به گزارش لیسو، شبکه سی بی اس در گزارشی ضمن بحرانی خواندن شرایط بیمارستان های آمریکا نوشت: افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا سبب شده بیماران مبتلا به کووید-19 در ایالت نوادا در پارکینگ بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گیرند.

بیماران کرونایی در نوادای آمریکا در پارکینگ بیمارستان بستری می&zwnjشوند

به نقل از تارنمای خبری این شبکه آمریکایی، با افزایش شمار مبتلایان به کووید-19 در آمریکا، یک بیمارستان نوادا (از ایالت های غربی آمریکا) اکنون در شرایط بحرانی قرار گرفته است. به گونه ای که کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی مرکز پزشکی منطقه ای رینوان (Renown) بیماران را در پارکینگ این بیمارستان بستری کرده و تحت درمان قرار می دهند.

تونی اسلونیم (Tony Slonim) رئیس این بیمارستان به سی بی اس نیوز گفت: کارکنان بیمارستان اکنون در شرایطی قرار دارند و چیزهایی را به چشم می بینند که تابحال شاهدش نبوده اند.

جیکوب کیپرمن یکی دیگر از پزشکان این بیمارستان نیز در گفت و گو با سی بی اس گفت: گمان نمی کنم هیچ پزشکی هرگز فکر درمان بیماران را در پارکینگ یک بیمارستان به ذهنش راه داده باشد.

وی که به تازگی به این بیمارستان منتقل شده، در تاریخ 29 نوامبر (9 آذر) در توییتی نوشته بود: ظرف 32 ساعت، پنج نفر در اثر ابتلا به کووید-19 درگذشته اند و این در حالی است که ما تلاش داریم سرپا بمانیم. اما برخی در واکنش به توییت کیپرمن آن را جعلی خوانده بودند و همین جعلی خواندن شرایط بزرگترین بیمارستان نوادا توسط دونالد ترامپ ریتوییت شده است.

این در حالی است که براساس گزارش اداره بهداشت و خدمات انسانی نوادا، از ماه مارس (اسفند ماه و آغاز گسترش ویروس کرونا در آمریکا) تا به امروز بیش از دو هزار نفر در این ایالت در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

بنابر آخرین آمار منتشر شده تا به امروز بیش از 14 میلیون و 980 هزار آمریکایی به کووید-19 مبتلا شده و از این میان بالغ بر 287 هزار و 800 نفر جان خود را از دست داده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1321

به "بیماران کرونایی در نوادای آمریکا در پارکینگ بیمارستان بستری می&zwnjشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی در نوادای آمریکا در پارکینگ بیمارستان بستری می&zwnjشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید