راموس به بازی سرانجام داد: می خواهم در رئال بازنشسته شوم

به گزارش لیسو، کاپیتان رئال مادرید در نهایت شایعات مربوط به جدایی اش را تکذیب کرد و گفت که می خواهد در این تیم بماند.

راموس به بازی سرانجام داد: می خواهم در رئال بازنشسته شوم

راموس به بازی سرانجام داد: می خواهم در رئال بازنشسته شوم

سرخیو راموس در یک نشست خبری در والدبباس حاضر شد تا اعلام کند در رئال مادرید می ماند. در خبرها آمده بود مدافع رئال مادرید می خواست تیم مادریدی را ترک کند و پیشنهادی از چین داشت. بازیکن اسپانیایی با فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید جلسه گذاشت و مشکل حل شد. راموس به خبرنگاران گفت: عصر بخیر. از شما سپاسگزارم که به این نشست آمدید. پس از اتفاق هایی که رخ داد و ابهام هایی که وجود داشت، تصمیم گرفتم با حاضر شدن در این نشست به هر بحثی سرانجام بدهم که نه به نفع باشگاه و نه طرفداران است. عجله ای ندارم و به همه سوالات پاسخ خواهم داد. این مناسب ترین راه برای همه است.

کاپیتان رئال مادرید سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره آینده اش گفت: می خواهم خیلی روشن درباره آینده ام صحبت کنم. من و طرفداران هرگز مسئله ای با هم نداشتیم. من مادریدی هستم و دوست دارم در این تیم بازنشسته شوم. می خواهم قراردادم در این تیم به سرانجام برسد و فصل بدی که داشتیم را پشت سر بگذارم تا در آینده خوب کار کنم. اگر رئیس باشگاه بودم تا سرانجام بازیکنی قرارداد را تمدید می کردم. من و رئیس باشگاه رابطه پدر و فرزندی داریم و همدیگر را خیلی دوست داریم. چنین تصمیماتی را پرز می گیرد و او همواره لطف خاصی به من دارد.

راموس اضافه نمود: من نمی خواهم از مادرید بروم. رؤیای من بازنشستگی در اینجاست. بهترین راه برای حل مسائل صحبت کردن است. از این که یک هفته اسپانیا را ترک کردم و با این شایعه ها روبه رو شدم، ناراحتم. مدت هاست که با پرس درباره قراردادم صحبت نکردم. این مسأله کوچکی است چون من می خواهم در مادرید بازنشسته شوم. ما حتی یک دقیقه هم درباره تمدید قرارداد یا بهتر شدن آن صحبت نکردیم. این مسأله اعتماد است. در زندگی من دو چیز مهم است؛ طرفداران و رئیس باشگاه. باید رابطه خیلی خوب باشد. بعضی مسائل را دوست ندارم و من را می رنجاند.

-

مدافع رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: هرگز به خاطر پیشنهاد از چین، مادرید را ترک نمی کردم. رابطه ام با باشگاه به نحوی نبود که دوست داشته باشم اما قصد جدایی از این تیم را نداشتم. نمی خواهم مجانی یا با پول اینجا را ترک کنم. درخواست جدایی به صورت بازیکن آزاد را ندادم. می خواهیم پس از یک سال بد آینده مادرید را در کنار هم بسازیم. هر بازیکنی که به مادرید می آید و دستمزد بیشتری کسب می نماید نشان دهنده برتر بودنش است. من از دستمزدم راضی هستم. هر بازیکنی به اندازه ای که شایسته است دستمزد دریافت می نماید. اگر بازیکنی خواستار دستمزد بیشتری باشد، راضی می شوم. به نظر می رسد هر بار که راموس صحبت می نماید، به خاطر تمدید قرارداد است. در مادرید مجانی بازی می کنم چون این احساس را دارم.

او در سرانجام گفت: هنوز زمان جدایی از مادرید فرا نرسیده است. تا وقتی که جسم و روحم مرا همراهی کند، جدا نخواهم شد. به تیمی نمی روم که با مادرید در رقابت باشد. زمانی مادرید را ترک می کنم که احساس کنم در بالاترین سطح نیستم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 222

به "راموس به بازی سرانجام داد: می خواهم در رئال بازنشسته شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس به بازی سرانجام داد: می خواهم در رئال بازنشسته شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید