راهنمای سفر ارزان قیمت و ارزان به کیش

به گزارش لیسو، امروزه با افزایش هزینه های زندگی، بسیاری از افراد از تجربه یک سفر به یادماندنی و بازدید از گوشه به گوشه ایران چهار فصل باز مانده اند و فرصت تماشای آن را از دست داده اند. غافل از آن که با مدیریت هزینه ها و رعایت کردن نکاتی پیش از سفر به کیش می توان به خوبی مخارج را مدیریت کرد و از هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

راهنمای سفر ارزان قیمت و ارزان به کیش

با انتخاب صحیح در زمان سفر به کیش، محل اقامت مناسب چون بومگردی ها، تجربه تفریحات مهیج اما کم هزینه و انتخاب رستوران های محلی می توان تا اندازه بسیار زیادی هزینه های سفر به کیش را کاهش داد و یک سفر ارزان قیمت و ارزان را تجربه کرد. در ادامه به آنالیز برترین روش ها برای کاهش هزینه ها در سفر به کیش و چگونگی تجربه یک سفر مالی پرداخته شده است.

ارزان ترین زمان سفر به کیش چه موقعی است؟

جزیره زیبای کیش به علت موقعیت جغرافیای خود دارای شرایط آب وهوایی گرم و شرجی است. به همین علت، رطوبت هوا در فصل های گرم سال در این جزیره بسیار بالا بوده و اندازه سفر به کیش در فصل تابستان به نسبت کاهش پیدا می نماید. در نتیجه فصول گرم سال، برترین زمان برای تجربه یک سفر ارزان قیمت به کیش محسوب می گردد.

در چنین مواقعی، قیمت هتل ها، بلیط ها و دیگر تفریحات گردشگری پایین تر از سایر زمان ها است. هر چند که در تابستان، شرایط آب وهوایی چندان باب میل نیست؛ اما بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند با سفر در این فصل، یک سفر ارزان را تجربه نمایند و از تفریحات آبی مهیج و یک آفتاب گرم در سواحل رویایی جزیره کیش لذت ببرند.

برترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش

یکی دیگر از نکات پیش از سفر به کیش، برترین زمان برای خرید بلیط هواپیما است. در بسیاری از مواقع به ویژه در روزهای انتها هفته، انتها ماه و سال اندازه تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش پیدا می نماید. بعلاوه، اندازه سفرهای تفریحی در زمان تعطیلات رسمی به مراتب افزایش پیدا می نماید و همین مسئله بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر بسیاری می گذارد.

در چنین روزهایی قیمت بلیط نسبت به سایر مواقع بیشتر بوده و بدیهی است که دیگر هزینه های سفر به کیش چون رزرو هتل، خدمات رفاهی، تفریحی و غیره نیز در این روزها بیشتر می گردد. بنابراین، به گردشگران توصیه می گردد که در روزهای ابتدایی یا اواسط هفته بلیط خود را خریداری نمایند.

راه چاره کاهش هزینه بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش براساس نوع ایرلاین، کلاس پروازی، درجه محبوبیت، خدمات و امکانات ارائه شده و غیره از یکدیگر متغیر می گردد. معمولا شرکت هواپیمایی چون ماهان، ایران ایر و آسمان جز ایرلاین های محبوب بوده و معروفیت بسیاری دارند، در نتیجه قیمت بلیط آن ها نیز بیشتر است. بنابراین، کسانی که قصد دارند سفری ارزان قیمت به کیش را تجربه نمایند، بهتر است بلیط خود را از ایرلاین هایی که معروفیت کمتری دارند، خریداری نمایند.

کاهش هزینه اقامت در سفر به کیش

بدیهی است که برترین هتل های کیش محبوبیت و معروفیت بیشتری دارند و خدمات لوکس تری ارائه می دهند؛ اما یکی از راه های سفر ارزان قیمت به کیش، کاهش دادن هزینه اقامت است. در واقع نه تنها در کیش، بلکه در بسیاری از مقاصد که به آن سفر می کنید، اقامت یکی از سنگین ترین هزینه های سفر است. بهتر است توجه داشته باشید که هتل هایی که کمی با مراکز خرید و ساحل فاصله بیشتری دارند، هزینه کمتری دریافت می نمایند.

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه اقامت، استفاده از شکل های دیگر اقامت است. برای مثال می توانید با انتخاب اقامتگاه های بومگردی تجربه تازه تری کسب کنید و یا با سکونت در ویلاها و خانه های اهالی جزیره کیش هزینه را تا اندازه بسیار زیادی کاهش دهید. این روش به ویژه برای کسانی که به همراه دوستان و خانواده سفر می نمایند، راهکار بسیار مناسبی است.

چگونه هزینه های مربوط به غذا را در سفر به کیش کاهش دهیم؟

یکی از روش های سفر مالی و ارزان به کیش کنترل خورد و خوراک در طول سفر است. اگر در اقامتگاه محل سکونت، امکان پخت و پز وجود داشته باشد، می توانید بعضی از وعده های غذایی را تهیه کنید و این گونه هزینه سفر را کاهش دهید. خوردن غذاهای خیابانی و یا صرف غذا در رستوران های سنتی محلی نیز می تواند به کاهش هزینه ها یاری بسیار زیادی کند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2256

به "راهنمای سفر ارزان قیمت و ارزان به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر ارزان قیمت و ارزان به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید