سری نو لپ تاپ های Galaxy Book 2 Pro سامسونگ

به گزارش لیسو، اوایل امسال، سامسونگ رسما لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 را در سطح جهانی عرضه کرد.در حال حاضر غول فناوری کره جنوبی در حال آماده شدن برای عرضه جانشین این دو لپ تاپ در سال آینده می باشد.

سری نو لپ تاپ های Galaxy Book 2 Pro سامسونگ

به گزراش خبرنگاران، غول فناوری کره جنوبی، جانشین جدیدی برای این دو لپ تاپ در سال آینده عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعات اعلام شده در سایت Sam Mobile ، گلکسی بوک 2 پرو و گلکسی بوک 2 پرو 360 در سه ماهه اول سال آینده ارائه می شود. اما زمان دقیق ارائه این محصولات هنوز مشخص نیست.

این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش OLED بوده و همچنین با همان طراحی لپ تاپ های سری قبل عرضه می شوند، سبک وزن هستند و سیستم عامل آن ها ویندوز 11 می باشد. اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات این لپ تاپ ها در دسترس نیست. انتظار داریم این دستگاه ها با با پردازنده های نسل دوازدهم Alder Lake شرکت اینتل و یا تراشه های 6000 AMD عرضه شوند. در حال حاضر سامسونگ اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات فاش نکرده است.

چند ماه پیش، سامسونگ نسخه های تجاری گلکسی بوک و گلکسی بوک 360 را عرضه کرده بود که به جای نسخه هوم ویندوز، نسخه پرو ویندوز را اجرا می کنند.این امر سبب امنیت بالاتر این لپ تاپ ها شده و ویژگی های مدیریتی بیشتری را به این دستگاه ها اضافه می کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1943

به "سری نو لپ تاپ های Galaxy Book 2 Pro سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری نو لپ تاپ های Galaxy Book 2 Pro سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید