مانستر هانتر ورلد بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش ترین بازی تاریخ کپ کام

به گزارش لیسو، فروش کلی بازی مانستر هانتر ورلد از مرز 20 میلیون نسخه عبور نموده است. این آمار به همراه فروش نسخه Monster Hunter World: Iceborne Master است. کپکام این موضوع را در بیانیه ای اعلام نمود. بازی مانستر هانتر ورلد در ژانویه سال 2018 برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. سپس در آگوست همان سال برای پی سی به وسیله استیم عرضه شد. این بازی یکی از برترین موارد سال 2018 بوده و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

مانستر هانتر ورلد بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش ترین بازی تاریخ کپ کام

مانستر هانتر ورلد در سبک دنیا باز بوده و شما در آن هیولاها را شکار می کنید و به ازای آن کمیسیون دریافت می کنید. به طور کلی این بازی یکی از سخت ترین بازی های دنیا باز بوده ولی هواداران مخصوص خود را دارد. مخصوصاً اینکه اگر این بازی را به صورت کوآپ با دوستان تجربه کنید یکی از هیجان انگیزترین تجربه ها را به شما ارائه خواهد داد. کپکام نیز تمام کوشش خود را نموده تا این بخش را به برترین نحو به کاربران ارائه دهد. به علت اینکه از بین بردن هیولاهای داخل این بازی به تنهایی کاری به شدت سخت است.

در سپتامبر سال 2019 یک بسته الحاقی به نام Iceborne برای این بازی روی کنسول های نسل 8 عرضه شد. سگس همین بسته الحاقی با کمی تأخیر یعنی در ژانویه سال 2020 برای پی سی نیز منتشر شد. این بسته الحاقی نیز از طرف منتقدان بسیار ستایش شده بود.

بیانیه کپکام در خصوص فروش مانستر هانتر ورلد اینگونه است:

  • ذر سال های اخیر تبلیغات کپکام در خصوص نسخه دیجیتال بازی ها باعث شده تا فروش زیادی روی عناوین مهمش داشته باشد. با عرضه مانستر هانتر ورلد در سال 2018 روی همه دستگاه ها و تبلیغات گسترده این بازی توانست پرفروش ترین بازی تاریخ شرکت کپکام باشد. همینطور اینکه این بازی جوایز بسیاری نیز دریافت کرد. در طول این سه سال که از عرضه مانستر هانتر گذشته کپکام علاوه بر تبلیغات گسترده یک بسته الحاقی نیز برای آن عرضه کرد. همینطور اینکه در ادامه یک نسخه از بازی منتشر شد که شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی آن بود. همین عوامل باعث شد تا فروش مانستر هانتر تا الان ادامه پیدا کند و بتواند 20 میلیون نسخه فروش داشته باشد.
  • در سری مانستر هانتر نسخه نیز وجود دارد که روی نینتندو سوییچ در ماه سپتامبر سال 2021 (مهر 1400) عرضه شد. این عنوان نیز حدود 7.5 میلیون نسخه فروش داشته است. در ماه ژانویه سال 2022 (22 دی 1400) البته چندی پیش (23 مهر) دمو آن در دست کاربران نهاده شد. کپکام میخواهد تا برای این عنوان نیز تبلیغات بسیاری کند. همینطور اینکه در تابستان سال 2022 میلادی قرار است برای آن یک بسته الحاقی منتشر گردد.
  • کپکام همچنان متعهد به رضایت کاربران است. به همین علت تمام کوشش خود را می نماید تا برترین تجربه را به کاربران ارائه دهد.

بازی مانستر هانتر ورلد پتانسیل بسیاری دارد. به همین علت ارزش این را دارد که کپکام روی آن سرمایه گذاری نموده است. نکته جالب هم اینجاست که این شرکت تصمیمی به عرضه شماره دوم از آن را ندارد. در اصل همان بازی اصلی را توسعه می دهد. همین مورد نشانه ای از گستردگی مانستر هانتر ورلد است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مجموع فروش تمام شماره ها و قسمت های مختلف بازی های مانستر هانتر پیش از مانستر هانتر ورلد، از فروش این بازی کمتر است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1832

به "مانستر هانتر ورلد بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش ترین بازی تاریخ کپ کام" امتیاز دهید

1 کاربر به "مانستر هانتر ورلد بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش ترین بازی تاریخ کپ کام" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانستر هانتر ورلد بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش ترین بازی تاریخ کپ کام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید