محمدی: یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه پیکان است، مدیران دیگر به دنبال مربیان خارج از گود باشند

به گزارش لیسو، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: بازیکنان استقلال از نظر هزینه فاصله زیادی با ما دارند و فقط یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه تیم ماست.

محمدی: یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه پیکان است، مدیران دیگر به دنبال مربیان خارج از گود باشند

به گزارش خبرنگاران، اکبر محمدی بعد از تساوی بدون گل تیم های پیکان و استقلال گفت: به کادر فنی و بازیکنان خدا قوت می گویم و از پرسنل باشگاه برای آماده سازی و تدارکات تشکر می کنم. این هفته دو بازی سنگین داشتیم که فاصله بازی های مان هم کم بود. در بازی ذوب آهن می توانسیم پیروز شویم ولی یک امتیاز خارج از خانه گرفتیم و حالا هم مقابل تیم عظیم استقلال یک امتیاز گرفتیم. بازیکنان استقلال در مقایسه از لحاظ هزینه فاصله زیادی دارند و فقط یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه تیم ماست. به اسمی اشاره نمی کنم و چیزی را زیر سؤال نمی برم.

وی افزود: سال جاری با بازیکنان جوان به دنبال عظیمی هستیم. خوشحالیم که مجموعه پیکان با حمایت مدیرانش در فرایند خوبی قرار گرفته است و امیدواریم در سرانجام فصل نتیجه خوبی بگیریم. برای والیبال هم برنامه خوبی داریم و قطعا در نیم فصل لیگ والیبال هم تیم را تقویت می کنیم. باید پیکان سال جاری برند متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد.

مدیرعامل پیکان درباره شرایط زمین استادیوم شهدای شهر قدس مطرح نمود: بارندگی هایی در هفته داشتیم و باید از زحمات مدیریت استادیوم تشکر کرد. با این شرایط آب و هوایی کیفیت زمین قابل قبول بود. این شرایط برای هر دو تیم وجود داشت و تا حدودی شاید تاثیرگذار بود ولی همه دیدند که ما این بازی را مبتنی بر کیفیت بازیکنان مان طراحی نموده بودیم و موقعیت گل هم داشتیم.

محمدی درباره اینکه حواشی بحث جدایی تارتار نیز به اتمام رسیده است، گفت: همواره حاشیه در متن ورزش است. هر تیمی را که نگاه می کنید این مسائل را دارد. نتیجه در فوتبال معین نماینده است و تا حدود زیادی مدیران را زیر فشار می گذارد و برای اینکه از زیر فشار خارج شوند سعی می نمایند دنبال تصمیمات دیگری باشند. من از مدیران دیگر باشگاه ها درخواست دارم که دنبال مربیان خارج از گود باشند؛ مربی هایی که کار ندارند. مربیانی که کار دارند اخلاق هم دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1310

به "محمدی: یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه پیکان است، مدیران دیگر به دنبال مربیان خارج از گود باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: یک بازیکن خارجی استقلال به اندازه کل بودجه پیکان است، مدیران دیگر به دنبال مربیان خارج از گود باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید