معرفی اپلیکیشن CC Express: Design؛ طراحی گرافیک به سبک ادوبی

به گزارش لیسو، در این مطلب به معرفی اپلیکیشن CC Express: Design از شرکت نام آشنای ادوبی می پردازیم که یکی از برترین و محبوب ترین اپلیکیشن های طراحی و ویرایش عکس و ساخت پوستر، به خصوص برای استفاده در شبکه های اجتماعی به شمار میرود.

معرفی اپلیکیشن CC Express: Design؛ طراحی گرافیک به سبک ادوبی

بسیاری از افراد همیشه در طراحی و ویرایش تصاویر برای ساخت پست و استوری در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی به مشکل بر می خورند. به همین علت تصمیم گرفتیم با معرفی اپلیکیشن CC Express: Design (یا همان Adobe Spark سابق) این دغدغه را از بین برده تا بتوانید با این اپ بدون یاری کسی و تنها با اتکا به خودتان، اقدام به ساخت و طراحی انواع و اقسام محتویات برای شبکه های اجتماعی کنید.

اپلیکیشن CC Express: Design برای همه افراد با هر سطحی از مهارت در ویرایش عکس ساخته شده، نه فقط برای افرادی که به طور تخصصی با ویرایش و طراحی عکس و پوستر سر و کار دارند. این اپلیکیشن به خوبی افراد کم تجربه در این زمینه را در نظر گرفته و با داشتن برترین ویژگی های اپلیکیشن های مشابه مثل فوتوشاپ، داشتن رابط کاربری بهینه و بیش از یک میلیون طرح و قالب رایگان برای ویرایش و طراحی تبدیل به گزینه ای مناسب نه تنها برای متخصصین گرافیک و طراحی، بلکه کاربران معمولی هم شده است.

همان طور که گفته شد CC Express: Design محیط کاری بسیار کاربرپسند دارد و کاربران می توانند برای ساخت محتوا از عکس ها، الگوها و قالب های آماده که عموما بسیار محبوب و ترند هستند و به صورت رایگان و پیش فرض در اپلیکیشن قرار گرفته اند، استفاده نمایند. حتی این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید محتوای دلخواه خود را از آغاز تا سرانجام طراحی کنید.

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن، یعنی ادوبی نسخه های مختلفی از اپلیکیشن Creative Cloud Express: Design را برای تمامی سیستم عامل ها فراوری نموده. به عنوان مثال اگر شما از نسخه اندرویدی یا iOS این اپلیکیشن بهره ببرید، به خوبی نظاره گر قابلیت های مجذوب نماینده و زیبای این اپلیکیشن خواهید بود و تفاوت چندانی با نسخه تحت وب آن احساس نخواهید کرد. عکس ها، ویدیوها، قالب ها، طرح ها و الگوهای از پیش تعیین شده به زیبایی هرچه تمام تر هر کدام در دسته بندی های مختلفی چون ساخت آگهی، پست و استوری اینستاگرام ، لوگو، دعوتنامه و ده ها دسته بندی دیگر قرار گرفته اند و کاربرانی که به هر منظوری از این نرم افزار استفاده می نمایند، این امکان را دارند تا از صدها هزار پیشنهاد متنوع و خاص جهت طراحی و ویرایش برخوردار شوند.

البته گفتنی است که همه ویژگی های اپلیکیشن Creative Cloud Express: Design رایگان نیست و کاربران برای استفاده ویژگی های پرمیوم و تمامی قابلیت های این نرم افزار باید پرداخت های درون برنامه ای انجام دهند. برای ورود به CC Express: Design هم شما به تغییر آی پی خود و استفاده از حساب کاربری گوگل، اپل آیدی یا فیسبوک احتیاج دارید.

البته نمی گردد این گونه پرداخت ها را نقطه ضعف یا ویژگی منفی به حساب آورد، زیرا که تیم توسعه دهنده این برنامه زحمات زیادی بابت ساخت آن کشیده و پرداخت های درون برنامه ای شاید تنها راه عایدی زایی آن ها باشد که می تواند شما را از تماشا تبلیغات هم نجات دهد. ضمن این که با پرداخت درون برنامه ای دسترسی به تعداد بسیار بیشتری قالب و پوستر و بروشور و لوگوی آماده برایتان فراهم می گردد.

اپلیکیشن CC Express: Design را می توانید برای اندروید و iOS دانلود کنید و همزمان به نسخه تحت وب هم دسترسی داشته باشید. اگر در ساخت بنر، پوستر، طراحی لوگو و کارهای گرافیکی ساده آماتور هستید و برای آغاز کار احتیاج به دریایی از محتواهای آماده قابل ویرایش می گشت، CC Express: Design می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1935

به "معرفی اپلیکیشن CC Express: Design؛ طراحی گرافیک به سبک ادوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن CC Express: Design؛ طراحی گرافیک به سبک ادوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید