پیروزی سخت شهرداری ارومیه در خانه پیام مشهد

به گزارش لیسو، خبرنگاران/آذربایجان غربی شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال برابر میزبانش، پیام مشهد به پیروزی رسید.

پیروزی سخت شهرداری ارومیه در خانه پیام مشهد

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم لیگ برتر والیبال در حالی عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم شهرداری ارومیه با پیروزی سخت در خانه پیام مشهد توانست با تعداد بازی های کمتر نسبت به رقبا به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم، تیم های شهرداری ارومیه و پیام مشهد که هرکدام از بازی های پیشین خود 3 پیروزی کسب کرده بودند، رو در روی هم قرار گرفتند و در خاتمه قرمز پوشان ارومیه ای پیروز شدند در میان تشویق های پرشور هواداران مشهدی و در دیداری ماراتن گونه با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان بگذرند تا با کسب چهارمین پیروزی خود، مجموع امتیازاتشان را به عدد 13 برسانند و به رده ششم جدول رده بندی صعود کنند.

ست های این بازی با امتیازهای 29-31، 25-21، 25-27، 25-21 و 12-15 به سود شاگردان مصطفی کارخانه به خاتمه رسید تا شهرداری ارومیه با پیروزی به بدرقه 50 روز تعطیلی لیگ برود.

در سایر دیدارها شهرداری ورامین با پیروزی 3 بر 2 برابر شهداب یزد قاطعانه و با 9 برد در صدر ایستاد.

پیکان تهران هم با نتیجه 3 بر یک راهیاب ملل مریولن را شکست داد تا از رده دوم تکان نخورد.

سایپا نیز با همین نتیجه کاله مازندران را از پیش رو برداشت و به رده سوم صعود کرد.

سپاهان اصفهان نیز 3 بر صفر شهروند ارارا را مغلوب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. فولاد سیرجان هم با نتیجه 3 بر یک خاتم اردکان بحران زده را شکست داد.

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال پس از 50 روز تعطیلی به خاطر حضور تیم ملی والیبال در رقابت های انتخابی المپیک 2020 پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 598

به "پیروزی سخت شهرداری ارومیه در خانه پیام مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت شهرداری ارومیه در خانه پیام مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید