کواچ: می دانستیم برای شکست هرتابرلین باید سختی بکشیم

به گزارش لیسو، سرمربی بایرن مونیخ بعد از فزونی خفیف برابر هرتابرلین از سختی های این بازی گفت .

کواچ: می دانستیم برای شکست هرتابرلین باید سختی بکشیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ دیشب (شنبه) در هفته بیست و سوم بوندس لیگا به دیدار هرتابرلین رفت و پیروز شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از این دیدار، گفت : ما از قبل این را می دانستیم که بازی بسیار سختی در بازی برابر هرتابرلین در پیش داریم. در نیمه نخست کار سختی پیش رو داشتیم و هرتابرلین ما را در نیمه نخست اذیت کرد. رفته رفته جریان بازی را به دست آوردیم و توانستیم به بازی مسلط شویم. من از بازی تیمم در این مسابقه راضی هستم، چون برابر تیمی مستحکم در اختیار داشتیم. خوشبختانه در نیمه دوم تمرکز بالای خودمان را نشان دادیم و توانستیم برد ارزشمندی را به دست بیاوریم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره وضعیت کینگزلی کومان ستاره جوان فرانسوی تیم خود گفت: متأسفانه کومان از ناحیه عضله پای خود دچار ناراحتی شده است و ممکن است مصدومیت طولانی مدتی در انتظار او باشد. البته منتظر اسکن تیم پزشکی می مانیم تا تصمیم جدیدی درباره او بگیریم. هنوز نمی دانم مصدومیت او تا چه اندازه ای جدی است.

کومان که در ابتدای فصل نیز سه ماه از میادین دور بود، در بازی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا 81 دقیقه برای تیمش به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 166

به "کواچ: می دانستیم برای شکست هرتابرلین باید سختی بکشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: می دانستیم برای شکست هرتابرلین باید سختی بکشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید