طراحی ویلا در شمال: گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر برای صلح در باغ موزه قصر

به گزارش لیسو، نمایشگاه بین المللی 20 در 20، پوستر برای صلح به صورت هم زمان در باغ موزه قصر در ایران و گالری گاردینر در استان اوکلاهاما آمریکا افتتاح خواهد شد.

طراحی ویلا در شمال: گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر برای صلح در باغ موزه قصر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نمایشگاه 20 در 20 پوستر برای صلح، 17 تا 30 شهریورماه در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر برگزار می گردد. در این نمایشگاه 20 طراح ایرانی و 20 طراح بین المللی به صورت دعوتی حضور دارند. آثار این نمایشگاه به صورت هم زمان در گالری گاردینر در استان اوکلاهاما آمریکا به نمایش گذاشته می گردد.

آثار این نمایشگاه به همت گروه فرهنگی هنری پاساژ و به وسیله زهرا پاشایی و پویا دنیاشاهی گردآوری شده است، قباد شیوا، فرزاد ادیبی، پریسا تشکری، اونیش امین الهی، مازیار تهرانی، علی زعیم، هما دلورای، مهدی فاتحی، امیرحسین قوچی بیک، حسن کریم زاده، کیانوش غریب پور، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، مهدی مهدیان، علی باقری، مجید کاشانی، زهرا پاشایی، صالح تسبیحی، فرشید پارسی کیا، حامد حکیمی، میلاد قلیچ، از ایران و Michele Bowers, Stefan Bucher, Taber Calderon, Matt Chase, John Clark, Tom Davie, Ed Fella, Carlos Gonzlalez, John Gravdahl, Fons Hickmann, Pouya Jahanshahi, Cedomir Kostovic, Scott Lazerow, Andrew lewis, Ian Lynham, Oliver Munday, Eric Olivares, Kari Piippo, ErinWright, Li Xu به عنوان طراحان بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است:

مدت ها است که پوستر، به عنوان رسانه ای برای گفت وگو و اطلاع رسانی در مسائل اجتماعی مورداستفاده قرار می گیرد. پوسترها، چه برای ترغیب کردن باشند یا باهدف مقابله غیرمستقیم، به مثابه صدایی رودررو و یک پیغام شخصی از طرف طراح آن به مخاطبان است. علاوه بر این پوسترها به عنوان بستری برای تعامل با جامعه مطرح می شوند نشانگر فداکاری طراح و مسئولیت اجتماعی است که حالا بر دوش آن ها قرارگرفته و آنان را تبدیل به نقل کنندهٔ صدای مخالفت و تغییر اجتماعی در دنیا نموده است.

افتتاحیه نمایشگاه در ایران روز آدینه 17 شهریورماه ساعت 18 در باغ موزه قصر خواهد بود. باغ موزه قصر در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان پلیس قرار گرفته است.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1895

به "طراحی ویلا در شمال: گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر برای صلح در باغ موزه قصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در شمال: گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر برای صلح در باغ موزه قصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید