10 کرم پودر پرفروش خبرنگاران که در بلک فرایدی می توانید خریداری کنید

به گزارش لیسو، کرم پودرها یکی از مهم ترین لوازم آرایشی به شمار می آیند؛ این محصولات پرطرفدار و کاربردی برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده اند. البته در حال حاضر بسیاری از کرم پودرهای عرضه شده در بازار به جز ویژگی های آرایشی برای مراقبت از پوست هم فرموله شده اند. برای انتخاب برترین کرم پودر، نوع پوست، رنگ پوست، نوع مسائل پوستی و البته به صرفه بودن قیمت کرم پودر اهمیت دارد. در این مطلب 10 کرم پودر پرفروش و کاربردی را برایتان معرفی نموده ایم. در فهرست ارائه شده هم کرم پودرهای مالی و هم کرم پودرهای لاکچری و خارجی محبوب معرفی شده اند. با آنالیز کرم پودرهای معرفی شده در این مطلب می توانید برترین کرم پودر را برای خودتان انتخاب کنید.

10 کرم پودر پرفروش خبرنگاران که در بلک فرایدی می توانید خریداری کنید

1. کرم پودر CC فارماسی؛ پرفروش ترین کرم پودر در خبرنگاران

محصولات فارماسی که عموما از ترکیبات گیاهی بهره می برند، جزو محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی جهان هستند که به وسیله برند ترکی فارماسی فراوری می شوند. فارماسی یکی از بزرگترین فراورینماینده های محصولات آرایشی و بهداشتی ترکیه است که از سال 1905 فعالیت خود را شروع نموده و هم اکنون جزو معروف ترین برندها در ایران است.

کرم پودر CC فارماسی در حال حاضر پرفروش ترین کرم پودر در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران محسوب می شود. سی سی کرم ها محصولاتی بسیار ملایم و سبک با خواص بسیار مفید برای پوست هستند. این محصول پوشش بسیار خوبی بر روی پوست داشته و عیوب پوست را کاملا می پوشاند. روغن ماکادامیای موجود در این کرم، پوست را در تمام روز مرطوب نگاه می دارد. ویتامین B3 به پوست ظاهری درخشنده می دهد به علاوه پروتئین ابریشم موجود در این کرم، موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می شود. بعلاوه کلاژن و روغن آرگان خطوط نازک و چین و چروک موجود در سطح پوست را کاهش می دهد. فرمولاسیون سی سی کرم دارای SPF 25 است که پوست را در مقابل تأثیرات مخرب اشعه خورشید محافظت می نماید.

علاوه بر این محصول کرم پودر BB فارماسی هم دیگر کرم پودر بسیار پرفروش و محبوب در بازار خبرنگاران ست. قیمت مالی و کیفیت مطلوب سبب شده این دو کرم پودر کاربردی که برای آرایش روزمره بسیار مناسبند از محبوبیت فوق العاده ای بهره مند شوند.

2. کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h؛ برترین کرم پودر 24 ساعته

برند لورآل یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت محصولات آرایشی است که محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر جهان دارد. لورال محصول کشور فرانسه است و اساس فراوری محصولات آن بر پایه تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش های شیمیایی فراوان است.

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای موجود در خبرنگاران ست که هواداران زیادی هم دارد. این کرم پودر از ماندگاری بالایی برخوردار است و پوشانندگی فوق العاده ای روی پوستتان ایجاد خواهد نمود. این کرم برای پوست های مختلط تا چرب سازگار است و بافت آن در سطح پوست تا 32 ساعت تغییری نمی نماید. این کرم پودر فوق العاده که می توانیم آن را یکی از برترین کرم پودرهای خارجی موجود در بازار بدانیم باعث خشکی و خستگی پوست شما نخواهد شد و با رطوبت رسانی که در فرمولاسیون خود دارد شادابی آن را حفظ می نماید. در این کرم پودر ویتامین C نیز استفاده شده تا با خاصیت جوان نمایندگی خود طراوت دوباره ای به پوست شما ببخشد.

3. کرم پودر آرت دکو سری Rich Treatment؛ برترین کرم پودر برای پوست خشک

دیگر برند پرچم دار و لاکچری در زمینه فراوری کرم پودرهای بسیار باکیفیت و فوق العاده، برند آلمانی آرت دکو است. این برند تنوع بسیار خوبی در زمینه کرم پودر دارد و بعضی محصولاتش در فهرست پرفروش ترین کرم پودرهای جهان قرار دارند.

کرم پودر آرت دکو سری Rich Treatment یکی از کرم پودرهایی است که علاه بر پوشانندگی پوست را هم تغذیه می کند. این کرم پودر پوشش دهی میانه تا کاملی به پوست داده و با دوام بالای خود، جلوه ای مخملی و شاداب برای پوست ایجاد می کند. سری ریچ تریتمنت علاوه بر اسکوآلان (با منشاء گیاهی) که موثر بر نرمی و لطافت پوست است، دارای فیلتر UV است و پوست را در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید. این کرم پودر غنی شده درمانی برای پوست های نرمال تا خیلی خشک است.

4. کرم پودر بورژ وآ سری Air Mat؛ برترین کرم پودر برای پوست چرب

و اما به سراغ برندی قدیمی و بسیار مشهور می رویم؛ برند فرانسوی بورژوا که تاریخ پیدایش آن به سال 1863 برمی شود و سال های طولانی است که به فراوری محصولات آرایشی و انواع عطر می پردازد. لاین فراوری کرم پودر هم در برند بورژوا بسیار محبوب و پرفروش است. کرم پودر بورژ وآ سری Air Mat یکی از محبوب ترین کرم پودرهای برند بورژواست. اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید و در پی برترین کرم پودر مخملی می شد این محصول محبوب و پرفروش را به شما توصیه می کنیم. بافت این کرم پودر بسیار سبک و فاقد چربی است و جلوه ای مات و مخملی به پوست شما می دهد. رنگ کرم پودرهای بورژوا تنوع مناسبی دارد و برای انتخاب برترین شماره کرم پودر بورژوا که هماهنگ با پوست شما باشد کافیست رنگ و آندرتون پوستتان را به خوبی بشناسید.

5. کرم پودر استی لودر مدل Double Wear؛ برترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

استی لودر یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب و خوش نام در زمینه فراوری لوازم آرایشی در جهان است که لاین فراوری کرم پودرهایش هم بسیار پیروز عمل نموده است. کرم پودر استی لودر مدل Double Wear یکی از محصولات بسیار محبوب و پرفروش این برند است که به خاطر پوشانندگی بسیار بالایش معروفیت خاصی دارد. اگر دنبال برترین کرم پودر گریم عروس یا برترین کرم پودر برای مجالس هستید این مدل را به شما توصیه می کنیم چرا که این محصول بی نظیر برترین کرم پودر از نظر پوشانندگی در بازار است.

این محصول حاوی فرمولی قوی است که به وسیله متخصصین جهانی پوست تست شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بدون چربی
  • ضد آکنه و جوش
  • عدم مسدود نمودن منافذ پوست
  • بدون

با وجود ویژگی های فوق العاده این کرم پودر و بعلاوه بازخوردهای بسیار مثبت این محصول در سطح جهانی می توانیم این محصول را برترین کرم پودر خارجی موجود در بازار بدانیم.

6. کرم پودر کلینیک مدل Even Better؛ یک کرم پودر فوق العاده با ویژگی های مراقبتی

برند آمریکایی کلینیک یکی از زیر مجموعه های برند استی لودر است که علاوه بر فراوری محصولات آرایشی معروفیت و تخصص و محبوبیت فوق العاده ای هم در فراوری محصولات مراقبت از پوست دارد؛ به همین علت اگر در پی برترین مارک کرم پودر با ویژگی های مراقبتی می شد این برند معتبر و محبوب جهانی را به شما توصیه می کنیم.

کرم پودر کلینیک مدل even better clinical یک کرم پودر با خاصیت مراقبتی است. فرمولاسیون این محصول حاوی 86 درصد مواد مراقبتی پوست و 14 درصد آرایشی است. این کرم پودر SPF25 دارد که در برابر تاثیرات مخرب نور آفتاب بر پوست، از آن محافظت می کند. این کرم را می توانیم برترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار و برترین کرم پودر از نظر پزشکان بدانیم.

7. کرم پودر مک مدل Studio Fix

برند مک M.A.C که در واقع مخفف میکاپ (Make up)، هنر(Art) و لوازم آرایش (Cosmetics) است که در سال 1985 به وسیله فرانک توسکان و فرانک آنجلو در شهر تورنتوی کانادا برای میک آپ های حرفه ای تاسیس شد. البته در حال حاضر تمام مشتریان در سراسر جهان از آن استفاده می نمایند و هدفش ارائه محصولات آرایشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. کرم پودرهای مک هم در بازار ایران هواداران زیادی دارند و یکی از محبوب ترین کرم پودرهای مک در ایران سری Studio Fix است. کرم پودر مک مدل Studio Fix چربی پوست را کنترل نموده و با ایجاد لایه ای مات پوشش دهی میانه تا کاملی را ارائه می دهد. علاوه بر این فرمول این کرم پودر حاوی ضد آفتاب با SPF 15 است از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می نماید. رنگ کرم پودرهای مک تنوع مناسبی دارد و برای انتخاب برترین شماره کرم پودر مک که هماهنگ با پوست شما باشد کافیست رنگ و آندرتون پوستتان را به خوبی بشناسید.

8. کرم پودر BB نوروا مدل اکتی پور؛ برترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

نوروا لابراتواری فرانسوی است که بیش از 20 سال در زمینه شناخت پوست و مسائل آن تجربه دارد. این برند محبوب جهانی با فراوری سری متنوعی از محصولات درمانی موثر و مناسب برای هر نوع پوست، انواع احتیاجهای همه افراد را برآورده نموده است. هرکدام از محصولات نوروا با ترکیبات موثر خود برای برطرف یک مشکل خاص پوستی فراوری می شوند و به پوست یاری می نمایند تا تعادل طبیعی خود را به دست آورد. کرم پودر BB نوروا مدل اکتی پور با پوشانندگی مناسب تمام نواقص پوست، متعادل نماینده چربی و ترشحات پوست و مرطوب نماینده است. این کرم پودر با خاصیت های مراقبتی اش می تواند برای کسانی که پوست چرب با منافذ باز دارند راه حلی درمانی باشد و هم این که به پوشانندگی منافذ باز یاری کند.

9. کرم پودر کافهرستا مدل Long Lasting And Matt

برند ایرانی کافهرستا به وسیله شرکت آریان کیمیا تک فراوری می شود و یکی از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران است. کافهرستا چندین مدل متنوع کرم پودر را فراوری می نماید که رنگ بندی متنوعی هم دارند. کرم پودر کافهرستا مدل Long Lasting And Matt یکی از پرفروش ترین کرم پودرها در بازار ایران است. این لاین از کرم پودر کافهرستا همان طور که از نام اش پیداست، ماندگاری بسیار بالایی دارد و از آنجایی که ظاهری مات به پوست می دهد، برای خانم هایی که پوست چرب، مختلط یا دچار لکه دارند، مناسب است. اگر دنبال برترین کرم پودر ایرانی برای پوست چرب می شد این مدل را به شما توصیه می کنیم که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

10. کرم پودر روشن نماینده سینره مدل Light

برند سینره یکی از برندهای معتبر ایرانی است که سابقه طولانی در فراوری محصولات آرایشی و مراقبت از پوست دارد. کرم پودرروشن نماینده سینره مدل Light یک سی سی کرم کاربردی و محبوب است که جزو پرفروش ترین کرم پودرهای سایت فروشگاه خبرنگاران محسوب می شود. اگر در پی یک کرم پودر سبک برای استفاده روزمره می شد این کرم پودر مالی برایتان بسیار مناسب خواهد بود. سی سی کرم روشن نماینده سینره دارای SPF40 است و به همین جهت شما را از زدن ضد آفتاب بی احتیاج می نماید. این کرم پودر حاوی ویتامین C و عصاره بیربری جهت روشن نمایندگی است و مواد مرطوب نماینده موجود در آن می توانند پوست را به طور عمیق رطوبت رسانی نمایند. این محصول بعلاوه حاوی آلفا بیزابولول با خاصیت ضد التهاب است و با پوشانندگی مناسب جلوه ای مات و طبیعی برای پوست تان ایجاد می نماید.

و در آخر؛ چند نکته مهم برای استفاده درست از کرم پودر

  • اگر پوست تان چرب یا مختلط است به سراغ کرم های مات بروید. کرم پودرهای مات صورت شما را بیش از حد چرب ننموده و منافذ پوست را بسته نشان می دهد. بعلاوه با استفاده از این نوع کرم احساس سنگینی بر روی صورت تان نخواهید داشت.
  • اگر دوست دارید بعد از زدن کرم صورت تان شاداب و براق شود، باید به سراغ کرم پودرهای براق بروید. البته وقتی از این کرم پودرهای براق استفاده می کنید باید بقیه آرایش تان ساده باشد. مثلا سایه چشم و رژلب را مات انتخاب کنید. چون اگر همه چیز آرایش براق شود، صورتتان روغنی و چرب به نظر می رسد.
  • پیش از زدن کرم پودر صورتتان را به خوبی بشویید و آبرسانی کنید.
  • اگر می خواهید کرم پودر ماندگاری بهتری روی پوست شما داشته باشد پیش از آرایش از و در مرحله آخر آرایش از یا بهره ببرید.
  • تمیز کردن صورتتان بعد از استفاده از کرم پودر را از قلم نیاندازید چرا که ممکن است منافذ باز صورت تان مسدود شود و پوستتان دچار آکنه و یا حساسیت شود.
  • مخلوط کردن روغن صورت با کرم پودر یک ترفند آرایشی است که ظاهر آرایش را از خشک و کدر به براق و شاداب تبدیل می نماید. روغن های صورت به علت خاصیت آبرسانی و ضدپیری منافذ را کاهش می دهند و صورت را سرحال نشان می دهند. اگر پوست خشکی دارید یا اگر کرم پودر شما مات است و صورت را کدر می نماید، مخلوط کردن روغن صورت با کرم پودر می تواند باعث شاداب شدن چهره شما شود.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2254

به "10 کرم پودر پرفروش خبرنگاران که در بلک فرایدی می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کرم پودر پرفروش خبرنگاران که در بلک فرایدی می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید