بازسازی سه گانه Mass Effect سانسور خواهد شد

به گزارش لیسو، تهیه کننده سری بازی های مس افکت در مصاحبه جدیدی بیان نموده که بعضی از قسمت های بازسازی مس افکت دست خوش تغییراتی شده اند. این تغییرات به دلیل بعضی زوایای دوربین نامناسب در بازی اصلی اتفاق افتاده اند و این زوایای دوربین در بازسازی این بازی ها تغییر خواهند کرد.

بازسازی سه گانه Mass Effect سانسور خواهد شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سه گانه مس افکت از بهترین بازی های نقش آفرینی دو دهه گذشته است. این بازی ها جهانی غنی و باورپذیری دارند که این جهان قند در دل هر هوادار بازی های نقش آفرینی آب می نماید. در هنگام ساخت سه گانه اصلی مس افکت، پیچیدگی های امروزی و خطوط اخلاقی فعلی وجود وجود نداشت و طراحان بازی های ویدیویی از زیر بسیاری از کارهای خود قصر در می رفتند. از طرف دیگر، استودیوی بایوویر و تیم سازندگان بازی به عظیمی امروز نبود و اغلب استودیوی بایوویر از افراد نرد -مسلک تشکیل شده بود. به همین دلایل بخش هایی در این بازی ها وجود دارند که چندان با استانداردهای امروزی جامعه سازگار نیستند.

در چند ماه گذشته هواداران این سری عظیم مس افکت بعد از خراب کاری های پی در پی اخیر استودیوی بایو ویر، از بازگشت سه گانه مس افکت در قالب یک مجموعه جدید بسیار خشنود شدند. کار استودیوی بایوویر به جایی کشیده شده که هواداران بازی های این استودیو از تجربه سه گانه قدیمی مس افکت بیش تر از هر بازی جدیدی خوش حال می شوند. نسخه بازسازی شده سه گانه اصلی مس افکت تغییرات مختلفی مانند بهبودها گیم پلی و گرافیکی در خود دارد که می تواند تجربه این بازی ها را بهتر کند. البته به نظر می رسد بخش هایی از محتوای این بازی ها هم تغییر نموده که این موضوع باعث اعتراض برخی از هواداران این سری شده است.

  • جزئیات Mass Effect: Legendary Edition و تاریخ انتشار بازی تعیین شد

ماجرا از این قرار است که در برخی از میان پرده های سه گانه مس افکت، دوربین بازی زاویه ای دارد که از نظر اخلاقی چندان مناسب نیست. تعیینا این موضوع درباره مس افکت 1 (سال 2007) و مس افکت 2 (سال 2010) صدق می نماید. زمان عرضه این بازی ها، شبکه های اجتماعی به عظیمی امروز نبودند، اما حتی در آن موقع هم برخی از هواداران این بازی ها نسبت به زوایای دوربین و پوشش شخصیت ها ایراد گرفته بودند. سازندگان بازسازی مس افکت هم تصمیم گرفته اند تا زاویه دوربین بازی را در برخی میان پرده ها تغییر دهند.

تغییر زاویه دوربین چنین صحنه هایی باعث شده تا موجی از نارضایتی از سوی هواداران قدیمی این سری شکل بگیرد. برخی گفته اند که دوست ندارند بازی های دلخواهشان صد در صد جدی باشد و ترجیح می دهد نکاتی غیر جدی و این چنینی را در بازی خود ببینند. صد البته که این موضوع، غیراخلاقی بودن تصمیمات گذشته بایوویر را توجیح نمی نماید.

البته سانسور بازسازی سه گانه مس افکت فقط به زاویه دوربین حین دیالوگ ها خلاصه نمی گردد و برخی دیگر از زوایای دوربین این بازی حین میان پرده ها تغییر نموده اند. در کشورهای فرنگی اصطلاحی تحت عنوان Manspreading وجود دارد که به باز کردن پاها هنگام نشستن روی جایگاه اطلاق می گردد که چندان پسندیده نیست. این عمل نادرست که در برخی از میان پرده های بازی توسط فرمانده شپرد انجام می گردد، چون انیمیشن های فرمانده شپرد چه مرد و چه زن در مس افکت یکی است (اشتباه و کم کاری دیگری از استودیوی بایو ویر)، تصویری ناخوشایند ایجاد نموده است. در چنین میان پرده هایی از بازسازی سه گانه مس افکت هم دست به تغییر دوربین برده اند.

بازسازی سه گانه مس افکت در یک بسته به نام Mass Effect: Legendary Edition روز 14 می (24 اردیبهشت) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1384

به "بازسازی سه گانه Mass Effect سانسور خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سه گانه Mass Effect سانسور خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید