ترامپ: پاندمی کرونا قبل از اینکه بهتر گردد، شاید بدتر گردد!

به گزارش لیسو، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین کنفرانس خبری ماه جاری میلادی خود درباره کووید-19 هشدار داد: شیوع این ویروس متاسفانه ممکن است پیش از آنکه بهتر گردد، بدتر گردد.

ترامپ: پاندمی کرونا قبل از اینکه بهتر گردد، شاید بدتر گردد!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز سه شنبه نخستین نشست خبری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره کووید-19 از 25 آوریل بود که او آن زمان مساله شیوع این ویروس را کم اهمیت شمرد.

ترامپ به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: ما مراقبت های خوبی انجام می دهیم و منابع فوق العاده ای داریم. دولت به تمامی درخواستهای مربوط به تامین منابع پاسخ داده است.

ترامپ همچنین به این نکته اشاره نمود که جوان های آمریکایی از حضور در مراکز سربسته و مکان هایی که خطر ابتلا به کووید-19 وجود دارد، اجتناب نموده و مسئولانه رفتار می نمایند.

وی ادامه داد، دولت از مردم می خواهد تا از ماسک برای پوشاندن صورت استفاده نموده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و از مواد شوینده و ضد عفونی نماینده بهره بگیرند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: اینکه شما از ماسک استفاده می کنید یا نه باید بگویم که این روش تاثیر گذار است.

ترامپ یک ماسک از جیبش درآورد و پیش از آنکه آن را طرف دیگری بگذارد، گفت: من خودم ماسک به همراه دارم و از آن استفاده می کنم. من از ماسک استفاده می کنم. به میهن پرستی فکر کنید. شاید یاری نماینده باشد. یاری می نماید.

ترامپ به این مساله نیز اشاره نمود که نیمی از مرگ های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا مربوط به خانه های سالمندان یا درمیان کسانی است که مدت هاست تحت مراقبت هستند و میانگین نرخ مرگ و میر در سن 65 سالگی است و 99.96 درصد از تلفات این ویروس را بزرگسالان تشکیل می دهند.

وی به این مساله نیز اشاره نمود که تعطیلی ماه مارس برای جلوگیری از ازدحام و پر شدن تخت های بیمارستانی انجام شد و به دولت اجازه داد تا به نیازها رسیدگی کند: البته یک تعطیلی دائمی هرگز گزینه نبوده است.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به این سوال که چرا هر روز چند بار تست کرونا از وی گرفته می گردد، گفت: هیچ وقت یادم نمی آید که روزی دو بار تست داده باشم، این پاسخ با اظهارات اوایل روز سه شنبه سخنگوی کاخ سفید در تضاد بود.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1086

به "ترامپ: پاندمی کرونا قبل از اینکه بهتر گردد، شاید بدتر گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پاندمی کرونا قبل از اینکه بهتر گردد، شاید بدتر گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید