دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند

به گزارش لیسو، خبرنگاران/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان تاکید نمود: دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند.

دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمد پاکمهر در جلسه شورای برنامه ریزی که 12 تیرماه در محل استانداری برگزار گردید، گفت: به نظر می رسد آنتن هیات دولت در رابطه با جیران خسارت های زلزله زدگان گرمه ای دیر فعال شده است و شاید به دلیل این بوده که این زلزله تلفات جانی نداشته است.

وی اعلام نمود: این زلزله تلنگری بود تا خانه های خشتی و گلی فراوانی که دچار آسیب شده اند، بازسازی و مقاوم شوند.

پاکمهر توضیح داد: زلزله زدگان گرمه و جاجرمی محروم و گرفتار هستند و احتیاج به حمایت دارند و پیگیری ها برای رسیدگی به آن ها صورت گرفته و این مسئله فردا در جلسه هیات دولت مطرح خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر شرایط زلزله زدگان خوب نیست، زلزله زدگانی که در چادر زندگی می نمایند به دلیل گرمای شدید هوا به مشکل خورده اند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان اضافه کرد: باید تسهیلات نوسازی مسکن زلزله زدگان گرمه و جاجرمی به زودی مصوب و عملیات ساخت و ساز هرچه سریع تر شروع گردد چراکه دو ماه دیگر فصل سرما در این استان فرا می رسد و به طور حتم این افراد بعد از سپری نموده هوای گرم باید با سرما دست و پنجه نرم نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1700

به "دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید