روحانی: دولت آینده آمریکا اشتباهات را جبران کند ، حفظ ارزش پول ملی و رشد مالی با قوت دنبال می گردد

به گزارش لیسو، رئیس جمهور گفت: اینک فرصتی برای امریکا پیش آمده که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به جهت پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

روحانی: دولت آینده آمریکا اشتباهات را جبران کند ، حفظ ارزش پول ملی و رشد مالی با قوت دنبال می گردد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور امروز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: اینک فرصتی برای دولت آینده امریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد دنیای، به جهت پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

رئیس جمهور اضافه نمود: جمهوری اسلامی ایران، همیشه به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با دنیا را راهبرد خود می داند.

روحانی با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، گفت: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

رئیس جمهور توضیح داد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و جهت ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده گردد.

روحانی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت تاکید نمود: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست های متناسب اقتصادی و کنترل و راهنمایی نقدینگی به سمت فراوری و توسعه سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول ملی و یاری به فراوری ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می نماید.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط اقتصادی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1271

به "روحانی: دولت آینده آمریکا اشتباهات را جبران کند ، حفظ ارزش پول ملی و رشد مالی با قوت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: دولت آینده آمریکا اشتباهات را جبران کند ، حفظ ارزش پول ملی و رشد مالی با قوت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید